UAZ31514

Do komfortowej jazdy po wszystkich typach dróg i bezdrożach wypuszcza się na rynek osobowy UAZ-31514 (31519) z metalowym dachem i ulepszonym wykończeniem pomieszczenia dla pasażerów ( do standardowego wyposażenia należą regulowane komfortowe siedzenia, miękkie obicie części dla pasażerów, dekoracyjne wykończenie, złącze odłączenia przednich kół „ELMO”, orurowany przód i in.)
Możecie wybrać samochód z przednim sprężynowym zawieszeniem albo na małopiórowych resorach, ze zwykłymi albo wyposażonymi w reduktory kołowe mostami – tak zwanymi „wojskowymi”. Są modyfikacje z lukiem wentylacyjnym, radiomagnetofonem, o różu m stopniu komfortu ( w tym „super-luks” 31519-080) – na każdy gust.

Samochód wyposaża się w jeden z trzech silników:

  • gaźnikowy produkcji Uljanowskiej Fabryki Silników o mocy 92 KM (pojemność 2,44 1, instaluje się do modelu 31514 i jego modyfikacje);
  • tzw. „trzylitrowy” (moc 9 -100 KM, gaźnik, pojemność 2,89 1, instaluje się do wszystkich wariantów UAZ-31519) także produkcji Uljanowskiej Fabryki Silników;
  • ekonomiczny benzynowy silnik iwanowskiej S.A. „RIAT”, instaluje się do UAZ- 1514-028 (model DWS 210.10, nominalna moc – 91 KM, pojemność 2,445 l, MAX 18,2 kts m, mniejsze (na ,5-2 1) zużycie paliwa.

                 Kliknij aby zobaczyć powiększenie.                    Kliknij aby powiększyć...